Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

11-11-2009

BLOGCANDY!!!!!

Hey girls!!!!

Ik geef een blogcandy weg. Een andere dan anderen. Ik heb een mini-album gemaakt. Die kun je dus winnen. Wat moet je daarvoor doen???
- volger zijn (of worden)
- deze blogcandy noemen op jouw blog
- hieronder een berichtje achterlaten
That's all!!!

En dit is m dan:


Op 18 november a.s. dus over een week, ga ik een lootje trekken! Enjoy!

liefs, Nicky

26 opmerkingen:

Diana Louwerens zei

Ooow dat boekje, die is zoooooo vreselijk mooi, meiden veel geluk hoor :)

Judith en Mirjam zei

Wow ja, een van je prachtige miniboekjes ! Ik heb alleen geen (actief) blog.
Ben wel al lang een bewonderaar van je prachtige werkjes en een volger van je en zal dat dan nu eens officieel worden... ;-)
Iedereen veel geluk met deze prachtige candy !

Monique zei

Ik wilde toch even een berichtje achterlaten: je maakt altijd hele mooie dingen Nicky.
Ik ga niet echt voor de candy (al is het album erg mooi), maar ik wilde weer zeggen, dat het weer een bjoetie is!

jacqueline zei

Nou dat albumpje wil ik zekerrrr wel winnen hihihi, maar daarvoor plaats ik hier niet speciaal een berichtje.
Ik heb even heerlijk op je blog weer lopen neuzen....en oooooo wat een geweldige prachtige mooie creaties staan er weer!!!!
Ga vooral zo door!

Groetjes Jacq.

Tineke zei

O, dat is geweldig. Een album wat je kan winnen. Jammer alleen dat ik geen blog heb, kan ik niet aan alle eisen voldoen. Verder is geen probleem. Ik wens diegene die het boekje wint erg veel plezier ermee.

Unknown zei

Hey lieve Nicky!!

Ik wil je blog graag volgen maar je hebt dat dingetje ervoor nog niet op je blog staan...
En wat betreft een berichtje..ik kom altijd op je blog, lees alles [ook de andere ;)] en vind de laatste tijd zeker de inspiratie hier wat betreft vintage scrappen. Je maakt altijd prachtige dingen en voor die het krijgt is dat altijd een super kado! uiteraard wens ik je verder heel veel geluk in je leven toe...dikke kus Ria

Simone zei

Dit is echt een heel bijzonder boekje, ik vindt je style heel speciaal en heerlijk wat ik ervan kan leren, zeker de vele mogelijkheden die je hebt laten zien om dingen de verstoppen etc. Ik zal het boekje zeker graag willen winnen. Alleen al dat ik dan kan zien hoe je het hebt gemaakt maar zou het ook erg leuk vinden om de oude foto's van mijn ouders erin op de bergen, toen zij nog jong waren in de jaren 60:) volger ben ik nu en ik zal zeker een berichtje plaatsen.

Vivian zei

Hoi Nicky,

Iedereen wil toch wel zoooo'n mooi boekje winnen ;-)
Succes met de loterij hahaha.

Liefs Inge zei

Vreselijk prachtig weer!
Heb geen blog, dus kom niet in aanmerking maar geniet er zo ook van.
Al je werk vind ik mmmmmmmmm

Dakini zei

Wow Nicky wat mooi weer. Ik ben steeds weer verbaasd om te zien wat je maakt. Zo veel details. Gewoon super. Ben al lang fan van je werk en ik hoop dat je nog lang doorgaat.

ScrapEnjoy zei

Nicky, het boekje is weer WONDERFULL, maar ik vind de muziek die er bij gespeeld wordt ZO vreselijk mooi, ik hou er van country, dus mijn vraagje is "wie is dit"

lieve groet Lilian

Dora zei

Wat een schitterend boekje, zoals altijd erg mooi, met veel ideeen. Veel details, gewoonweg prachtig.
Iedereen die meedoet heel veel succes, degene die het wint heeft straks een prachtstuk in huis!

Alexandra zei

Het boekje is weer helemaal prachtig. Nu weet ik weer wat ik met die puzzelstukjes kan doen, nooit bedacht om dat bij vintage stijl te gebruiken.
Degene die het boekje mag gaan ontvangen zal heel gelukkig zijn.

Anoniem zei

Ooooh wat een prachtig boekje weer *zucht*...
Jammer dat ik niet in aanmerking kom, want ik heb geen blog...:(
Maar laat toch even een berichtje voor je achter, altijd leuk toch? ;)

Liefs,
Mariëlle

Suzanne zei

Gaaf album weer, Nicky. Vind die van jou altijd schitterend.

* Daniëlle * zei

Oh, wat een prachtig boekje zeg!

* Daniëlle * zei

En dat geef je 'gewoon' weg...???

Miranda zei

Zo he!!!!! Die is gaaf!!!! Ik sta er elke keer weer versteld van dat jij zo goed kan werken zonder foto's!!! Echt een super album en hij is gewoon al af!!!
Doei doei

Corinne zei

He Nicky, leuke candy hoor die je weggeeft XXX

Jackie zei

Wat een schatje....
Iedereen heel veel succes...

Norbiba zei

Hoi Nicky,

wat heb je toch weer een mooi vintage en romantisch boekje gemaakt...echt jou ding!! :-)Wie wil er nou niet zo een mooi boekje winnen?!

Met de kleine op komst weet ik wel wat ik met zo een mooi boekje zou doen ;-)

Groetjes en succes met kiezen van de winnaar! Norbiba

MvM-design zei

Heel mooi Nicky.... dat je dat weg kan geven?!!!

Marga zei

Jee Nicky je doet me denken aan St.Nick op deze manier, zo'n mooi album weg te geven zeg. De ontvang(st)er zal dolblij zijn!
En wat heb je er weer een prachtig filmpje van gemaakt, die nageltjes en ringen zijn ook weer prachtig trouwens!

Joyce zei

Nicky, wat een onwijs, gaaf, prachtig, super mooi, lief Vintage album heb je er van gemaakt!!!
Heb echt vol bewondering naar het filmpje zitten kijken. Alle details zijn stuk voor stuk geweldig. Het is echt een super mooi geheel geworden!

Vind je het niet zonde om het weg te geven? Denk wel dat je er veel mensen erg blij mee kunt maken!

Lieds Joyce

ScrapMiranda zei

Hoi Nicky,

Dat ziet er weer super uit hoor!

enne volger was ik al dus. nu plaats ik nog f een berichtje op mijn blog. Wie weet in ik dan dat waanzinig leuke boekje wel ;-)

Miranda

Floortje zei

Wat een enorm kado, om zo'n boekje dat met zoveel liefde gemaakt is weg te geven, echt superlief van je Nicky! En het is inderdaad weer een prachtexemplaar.
Groetjes, Floortje