Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

19-11-2009

And the winner is:

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties én het plaatsen op je blog! Niet iedereen heeft een blog, achteraf gezien niet zo'n hele slimme voorwaarde, maar hij was al gesteld en dus moest ik streng zijn. Ook had niet iedereen die wel een blog heeft het daar genoemd, maar uit alle bloggers die het wel gedaan hebben is een winnaar getrokken! Ik heb iedereen een nummer gegeven, mijn zusje gebeld en gezegd noem een getal en die riep "4". Onder nummer vier stond....

MIRANDA:

dit was haar reactie:

Miranda zei
Hoi Nicky,

Dat ziet er weer super uit hoor!

enne volger was ik al dus. nu plaats ik nog f een berichtje op mijn blog. Wie weet in ik dan dat waanzinig leuke boekje wel ;-)

Miranda

16-nov-2009 9:39:00


Miranda, het boekje komt zo snel mogelijk naar je toe!!! Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd!!!

liefs, nicky

9 opmerkingen:

ScrapMiranda zei

ooh wat leuk!!! hihi. ik zal je snel even mijn gegevens geven.

ScrapMiranda zei

ooh super leuk!! enne ik zal hem koesteren!

Norbiba zei

Gefeliciteerd!!!!!

Dora zei

Miranda gefeliciteerd!

Miranda zei

Oef ik schrok even.... Helaas maar ik gun het mijn naamgenoot wel! :D
Miranda: GEFELICITEERD!

* Daniëlle * zei

Gefeliciteerd Miranda!

Floortje zei

Gefeliciteerd Miranda en heeeeel veel plezier ervan!
Groetjes, Floortje

M@ureen zei

Ohhh super Miranda, gefeliciteerd!

Alexandra zei

Gefeliciteerd, hier zal je vast heel veel plezier aan gaan beleven.
Nicky wat een top blogcandy.