Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

23-11-2009

mini.... SWAPPEN?????? AANGEPAST, ZIE ONDERAAN!

lieve lezeressen (en lezers??)

zoals jullie weten ben ik gek op mini albums. het is zo ontzettend leuk om te maken, om weer telkens leuke blz te verzinnen, nieuwe manieren om je tags en zo in te doen, andere sfeertjes te creëren. en daarom wil ik jullie vragen of jullie een swap zouden willen doen???? met meiden die hier dus lezen, das lekker apart. de meesten zullen elkaar toch wel kennen van her of der. laten we zeggen opgeven tot 1 december? en versturen op 15 januari 2010, dan heb je tijd genoeg om het te maken. en mocht je dan heel heel druk zijn met sint, kerst en vuurwerk, dan kun je het daarna altijd in die rustige eerste weken van januari maken ;-)). ik hoop op veel deelnemers maar bij 8 gaan we zeker starten.
vind je dit nou wel leuk, maar denk je, ik kan het niet, ga dan even op youtube surfen. de ene na de andere leuke mini komt voorbij met filmpje en uitleg en alles. dus dat moet toch kunnen????? alle ins en outs worden hier geplaatst als we rond zijn!

spring eens uit de band en ga een avontuur aan, interblogaal swappen!!
liefs, nicky

ps op verzoek van velen die gereageerd hebben even een paar richtlijnen vooraf:
- je wordt gekoppeld aan 1 andere deelneemster
- je swapt een compleet boekje, zonder foto's
- de afmeting mag je zelf bepalen, maar niet groter dan dat per envelop verzonden kan worden
- je MAG eventueel nog wat embellies, tags enz apart meezenden voor je ontvangster, zodat ze zelf kan afmaken, maar het boekje moet op zich compleet en afgemaakt zijn
- voor inspiratie: klik hier
- je mini fotografeer of film je en stuurt dit aan mij, het wordt allemaal hier neergezet!

11 opmerkingen:

Cora zei

ja gezellig!!! ik doe mee... wel nog effe alle details geven aub... hahahaha... zodat ik ook precies de bedoeling weet.

Dora zei

Ik ga er even over nadenken het idee is echt heel erg leuk...kweet niet of het gaat lukken. Ik laat het je nog weten, super idee van je!

Ann zei

lijkt me heel leuk Nicky maar ik zou ook graag wat meer info willen hebben zodat ik weet wat er van mij verwacht gaat worden.

Floortje zei

Tja, hier een beetje hetzelfde: leuk maar ??? Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of het de bedoeling is dat je een compleet boekje swapt of dat je bladzijden maakt en die swapt zodat je uiteindelijk een boekje met heel verschillende bladzijden hebt (of is dat meer een circle journal....)
Groetjes, Floortje

* Daniëlle * zei

Ik zou het ook wel leuk vinden om mee te doen, hoop dat mijn miniboekje dan wel leuk genoeg is voor een ander...
Komen er nog wel 'voorwaarden' voor de afmetingen en aantal pagina's enzo?

Jackie zei

Ik vind mini's vreselijk om te maken, dat weet je toch...

Marga zei

Wat een geweldig leuk idee Nicky!! Count me in!! Ik hoor de details wel van je :)

Angela zei

hoi hoi
super leuk idee en ik zou wel mee willen doen maar ik en mini's? nou ja je weet het he? Die duren bij mij een eeuwigheid!!! Dus lijkt me niet slim hihi ben wel benieuwd naar alle mooie mini;s die hier uit gaan komen en bedankt voor de link!!!
xxx

Ann zei

ik wil graag definitief meedoen Nicky

Alexandra zei

Klinkt heel goed, maar ga het echt niet redden.
Veel plezier voor iedereen die meedoet.

Tineke zei

Je weet dat ik het ontzettend leuk vind om aan dit soort dingen mee te doen, maar ik zie helaas geen tijd dit keer. Moet het een keer voorbij laten gaan. Jammer hoor.