Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

14-10-2012

Halloween (playtime!)

Binnenkort heb ik een feestje, een heuse Halloweenparty!
Vind ik persoonlijk erg leuk, ik hou van feestjes en thema's al helemaal. Lekker uit je bol met kleding en make-up (ja ben toch echt geboren in het carnaval-vierend-gebied van Nederland he).
Heb er dan ook erg veel zin in en dus dacht ik, weet je wat, maak n mini. Met dat thema. Met iets extra's hier en daar.

Waarom???? Wat doe ik mezelf aan?? Mijn kleur niet, mijn stijl niet, ingewikkeld doen als t makkelijk kan...
Pffff

Maar hier issie dan. Ik ben er heel blij mee (vooral dat ie af is hahaha).

Heb foto's, slideshow en filmpje voor je. Kies zelf wat je wilt kijken!


















5 opmerkingen:

Céline zei

Wowie, vind hem echt supergaaf! Leuke details zoals de spinnen en het flesje bloed!!!
Nou nog leuke foto's maken en dan hij is helemaal af maar dat gaat wel goedkomen :) Heb zin in de de party!!!
xxx

Ilonka zei

Wow Nic, wat onwijs gaaf geworden! En al die leuke details die erin zitten, super! xxx

Gwendolyn zei

Jeetje wat heb je dat super gedaan zeg! Petje af!!!!!

Dora zei

zo zo zo gaaf, en ik zie allemaal leuke ideetjes! Vind het top dat je dit gemaakt hebt zo in de andere stijl en kleuren, gaat je heel erg goed af!

Alexandra zei

Wat een super gaaf boekje, wil natuurlijk ook wel de foto's straks zien, ben heel benieuwd hoe je gekleed gaat met halloween.
Gaat het verder allemaal goed met je? Met mij gaat het goed hoor, druk druk druk, maar wie niet, hihi.
Groetjes Alexandra