Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

12-11-2012

Het was (weer) een geweldig weekend!!!!



Uiteraard werd er al snel gescrapt, daar waren we tenslotte voor gekomen.
Ik heb enorm opgezien tegen het scrappen omdat ik van tevoren totaal 0,0 niks nada noppes geen inspiratie meer had, al weken niet. Maar ik had lekker papier en ik dacht 'adem in adem uit ennnnn doooooorrrrrrrr..... hatseflats' dus begonnen met een kaartje.
Dat werd al snel helemaal een lekker ding en dit is het resultaat:





We hebben als avondeten heerlijke spaghetti gegeten Yummmmmmmmm
De avond doorgescrapt en tv gekeken en gekletst en gelachen....;) En de chili dorito's met creme fraiche werden als "heerlijk" gepeuzeld met een lekker drankje erbij.

De nacht werd vroeg ingezet, we waren allemaal wel moe en lagen redelijk op tijd op bed. Door de papiermaché wanden waren we allemaal wel n keer wakker van één van de anderen die moest plassen maar ik moet zelf zeggen, ik sliep heerlijk zo naast mijn maatje Ilonka, Lekker hoor, samen één kussen delen!

Allemaal waren we op zaterdag vroeg uit de veren. En over deze dag kan ik kort zijn, er is gescrapt, de HELE dag! 's Avonds lekker andijviestamp met gehaktballen gegegeten. We hebben zo een heerlijk groepje, de tafel (voor 10 pers bedoeld) was net groot genoeg voor onze knippenplakken-troep,. Maar zooooooo gezellig, samen scrappen, dat ik heerlijk nog een projectje af had, nl een bureaumapje. Weet niet hoe ik het anders moet noemen.







Ook savonds was het heerlijk gezellig samen Ushi en Ik hou van holland kijken, ondertussen doen wat je wilt, zelf weten. Man, wat was het relaxed zo. De sfeer onder ons was echt supervet, vriendschap ten top.

Zondag ook weer vroeg op (lang leve je dagelijkse ritme, hiep hoi).
En uiteraard weer een nieuw projectje begonnen. Dat zat wat tegen dus uiteindelijk uit elkaar getrokken en overnieuw begonnen, dus dat is nog niet af.
Om 14 uur kwamen Richard en Michael om met ons samen een glamourshoot te doen. We hebben echt superveel gave fotos laten maken, waar we mooi en sjiek opstaan. Omdat we allemaal apart maar ook als setje samen op staan werd het al gauw 19 uur voor we klaar waren. Die lieve Richard was wederom errug geduldig met ons.... dat is echt zo'n schat. En Michael, wat een dotje is het toch. De fotos zijn nog niet ge-edit maar als ik ze heb plaats ik er een paar.
Hier alvast een proof-shotje van Ilonka en mij (waarschuwing..... niet geschikt voor sensitief aangelegde individuen):


We hebben lekker verse groentensoep met warme kadetten gegeten met salades enz. Was heerlijk. Nadat Ries en Mike weg waren, was t al gauw Boer zoekt vrouw tijd. Helaas vond ik het zelf niet heel boeiend deze keer en ben nog ff gaan scrappen. Tegen 23 uur hebben we allemaal de zooi ingepakt en om 24 uur naar bed gegaan. Ilonka en ik begonnen serieus nog na te praten in bed maar al snel werd het erg melig en moest ik op een gegeven moment gewoon rechtop gaan zitten van het lachen, verschrikkelijk wat ontzettend grappig melig waren we.

Vanochtend was een kwestie van opstaan, koffie en ontbijt, aankleden en opruimen. En toen was t alweer tijd om afscheid te nemen. Sjucht, t lijkt altijd alsof we heel lang moeten wachten maar het is er veel te snel en ook weer heel erg vlug gedaan.... op naar t volgende samenkomen, ik verheug me er nu al op meiden. I love you....

2 opmerkingen:

Céline zei

Heb ook een supergeweldig fantastisch gezellig en uberleuk weekend gehad!
Boks ouwe!! xxx Love you too!

Alexandra zei

Dat klinkt weer als een superweekeind. fijn dat de inspiratie toch weer gekomen is. Wat een prachtige kaart en bureaumapje heb je gemaakt.
Ben zeer benieuwd naar de foto's van de fotoshoot.