Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

14-09-2011

Hugs and kisses!


Via via op een nieuw challengeblog gekomen en wel een russisch: Vintage cafe card.. Erg leuk de vertaling aan te zetten van Google hahahaha, heb toch maar voor Engels gekozen want Nederlands was t echt niet meer.
Heb voor deze 1e challenge een easelcard van gemaakt met het heerlijke 20th Street Market papier van MME, ooit gekocht bij Scrapshop Rosa. De digistamp heb ik gedownload bij Jolanda. Pas ontdekt dat dat kan bij haar en ik vind het heel leuke stamps.




Photobucket

10 opmerkingen:

Mariëlle zei

Jaaa, eindelijk kan ik weer op je blog komen! En wat ik dan allemaal te zien krijg: WOW!
Wat een metamorfose heeft je blog ondergaan, prachtig. Om nog maar te zwijgen over al die prachtige werkjes die je gemaakt hebt. Heerlijk om alles weer te kunnen zien en weg te kunnen zwijmelen (hihi)

xxx
Mar

Ann zei

prachtige kaart Nicky, je bent weer lekker bezig hoor de laatste weken.

Lenet zei

hee wat leuk dat je meteen al meedoet..prachtig kaartje !

Ylona zei

Tis weer een bjoetie!

Ilonka zei

anders dan je misschien in je hoofd had, maar wel een prachtig mooie kaart geworden! xxx

ps. ik zou zweren dat ik al een berichtje geplaatst had?????

Maia zei

Schitterend deze easelkaart een echte Nicky!
Wat leuk ik ga dadelijk meteen kijken naar een russisch blog en ja die vertalingen da's echt lachen vaak!
Leuk dat je het blog van Jolanda ook hebt ontdekt en er meteen iets van gebruikt dat doe ik ook vaak.
Fijne avond,
Groetjes Maia

Lana zei

This is stunning Nicky! I love the colors and embossed flourish! :)

Thanks for playing along with the Vintage Cafe!

Alexandra zei

Dat is nog eens internationaal scrappen, hihi. Prachtig papier wat je gebruikt heb. Die digitale stempels van Jolanda zijn geweldig he, heb ook al een paar keer gebruikt. De kaart is in 1 woord ook weer PRACHTIG.

Marga zei

Prachtig! Zo teer van kleur en zo romantisch, hier hou ik van.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Nicky.

Liefs Riet.