Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

03-02-2012

C'est la chaise longue

We hebben een secret valentine gedaan met ons dozen-groepje. Het is weer helemaal fantastisch geweest.
Dit is wat ik heb gekregen van Marga:


een prachtige easelkaart, zoals alleen marga die kan maken


De voorkant van de easelcard


Het doosje met daarin heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel roosjes

Twee lieve flesjes met nóg meer roosjes en lint en lintringetjes


En dit is wat ik aan Céline mocht verzenden:

Une chaise longue

De achterkant
 Ik heb er voor de fun ook wat 'oude' fotos van gemaakt:"




Helaas heb ik vergeten van mijn kaart/boekje een foto te maken, dus misschien dat Celine dat voor me wil doen alsnog, dan plaats ik hem nog.


8 opmerkingen:

Ilonka zei

Ziet er allemaal prachtig uit! geinig die oude foto's! net uit de "oude doos" xxx

Alexandra zei

Super zeg wat je gemaakt heb, heel chique en die oude foto's ervan zijn ook wel heel geweldig.
Je bent door Marga goed verwend, prachtige kaart.

Céline zei

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij met mijn kado, vind het zo gaaf!!! Krijgt een hele mooie plek van me!
Dank je wel nogmaals!!! xxx

Dora zei

Zo zo mooi, beide creaties!!!

Marga zei

Ik ben helemaal weg van je bankje, wat een prachtig kado!

marja zei

oooh wat een mooi spullies heb je gehad zeg!! echt te schattig allemaal!

* Daniëlle * zei

Wow, wow, wow, wat een mooie dingen heb je gekregen én gemaakt zeg! Wat een bijzondere swap. :D

Anja zei

Wat een mooie dingen hebben voor elkaar gemaakt! Echt super!

En die prachtige taartjes, wat zullen ze gesmuld hebben! Hopelijk hebben ze er eerst wel goed naar gekeken, want het is een plaatje!