Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

05-02-2012

Sweet table

Op het leukste taartenforum had ik wat gezien van sweet table-contests. Ik vond dat zo leuk, dat ik voor het verjaardagsfeestje van mijn zusje en nichtje samen (ze werden samen 50) ook een sweet table heb geprobeerd te maken. Ik had in totaal vijf taartjes gemaakt. De middelste was een klein stapeltje, beetje geinspireerd door cotton and crumbs. Gevuld met aardbeiencreme en verse aardbeien. De cake is roze gebakken. Dat linkse taartje is gevuld met banketbakkersroom en kersenvlaaivulling. Overgoten met wittechocolade-ganache. Het rechtse taartje is gevuld met bokkepootjesroom en banketbakkersroom met mandarijn. Het meptaartje was gevuld met bokkepootjesroom en banketbakkersroom met verse aarbeien. Ik had marshmellowprikkers met ganache, roze koeken, minicupcakes met roze glazuur, cupcakes gevuld met aardbeiencreme en een plaatje fondant, geglazuurde koekjes, schaaltjes met roze paarse blauwe en groene m&ms, schaaltje met witte pepermunt en zelfgemaakte tompoucen.
Ik vind m zelf echt megamooi geworden:
  • tegen het licht in gefotografeerd, dus wat lastig op de foto te zetten

geprobeerd vanaf een beetje de zijkant

de cupcakes, beetje geinspireerd door cotton and crumbs

en het meptaartje van Nick

Photobucket

14 opmerkingen:

Miranda zei

Joh wat gaaf!!! Dast ziet er echt feestelijk uit! Maar wat een werk zeg! Erg knap!

Ylona zei

Dat ziet er super uit Nicky!
Je hebt er heel wat werk van gemaakt.
En het zal vast en zeker ook heerlijk gesmaakt hebben.

Dora zei

Zo mooi zo knap, petje af hoor meid!
Enne ik word 7 maart 31 :):):)

Elly zei

Wat ziet dat er prachtig uit,wat zullen jullie daar van hebben gesmuld,mmmmmmm!

Groetjes Elly

Angelique zei

oh geweldig rose en lekker ziet het er uit!!!!!!

x Liek

marja zei

wat is dit leuk nicky!! en vast ook heeel lekker! zo schattig en prachtige taartjes zeg!

Céline zei

Wow, vind het er zo mooi uitzien! En de kleurtjes van de cupcake zijn zo mooi!!! Wat een werk maar dat heb je echt super gemaakt!!

ps eind oktober hebben we een Halloweenfeest ter ere van onze 40e verjaardag, kan ik een Halloweentaart bij je bestellen? :D

Marga zei

Wat ziet dat er ontzettend gaaf uit, kan me voorstellen dat het een enorm succes was! Ik vind het zo knap van je dat je dat allemaal kan.

Fia zei

Ohhhhh dat ziet er verrukkelijk en heel feestelijk uit !!!!
Wat heb je dat mooi en zo verzorgd gemaakt Nicky!!!

Je kan zo een winkeltje beginnen...

groetjes Fia

Maudy zei

Oh meid wat geweldig zeg! helemaal super en wat kan je dat mooi! Zou willen dat ik dat kon. Super gaaf!

Alexandra zei

Wat geweldig ziet dat er allemaal zo bij elkaar uit, heerlijk zo'n sweettable. Zonde om in die Bumbataart te meppen, hihi.

* Daniëlle * zei

Oh, wat mooi en lekker ziet dat er allemaal uit zeg! Wat een werk...

little sweet things zei

Dit ziet er echt heerlijk uit!
Groetjes, Sas

Maia zei

Wauw kun jij dit ook al, wat ben jij veelzijdig zeg!
Prachtig en alleen al als je het leest loopt het water in je mond!
Fijne winterweek
Lieve groet Maia