Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

14-06-2009

MIJN HUISJE

ik ben al enige tijd bezig mijn huisje te maken zoals ik ben. beetje brocante, beetje vintage, beetje victorian, van alles door elkaar. maar veel wit, roze en roosjes. telkens als ik hier ben, voel ik me thuis. zó ben ik echt, dit past bij me. ik voel me er vrij en veilig. misschien lijkt het een beetje op een poppenhuis, maar what the f.ck! IK vind het heerlijk, dit is MIJN huisje!


Photobucket

12 opmerkingen:

Dora zei

Nou ik vind het schitterend, en wat andere ook denken jij moet er wonen, maar ik vind het een pracht! Echt mooi!

Groetjes Dora
Kan me voorstellen dat je daar heerlijk zit!

* Daniëlle * zei

Je huis kan zo in een woontijdschrift... wat veel mooie hoekjes en details. Je hoeft met niemand rekening te houden, dus blijf lekker doorgaan met het inrichten van JOUW huis!

Frida zei

Ooooh, wat mooi !
Wat romantisch !! Ik kan me voorstellen dat je je hier prettig voelt

Joke zei

Wat heb je een oer gezellig huis, kan me voorstellen dat je je hier fijn voelt.

Miranda zei

Zooo geweldig!!!! Dit ziet er zooo gezellig uit, kan me voorstellen dat je je helemaal thuis voeld hier!!!
Heerlijk!!

Ann zei

Wat een heerlijk huis heb je zeg zo sfeervol ben stiekem een beetje jaloers erop hoor

Peet zei

Jee, wat heb jij het gezellig, Nicky!!
Peet x

Marga zei

Ohhhhh wat een heerlijk gezellig mooi lief romantisch interieur. Wat een pláátje!! Ben d'r helemaal weg van.
Liefs, Marga

Judith zei

Wat een sfeervol huis zeg!!! Een heerlijke plekje om tot rust te komen lijkt me!!

Groetjes Judith

Chantal zei

poppenhuis??? nee echt niet...!!

ziet er super uit. Straalt warmte en gezelligheid uit... net als jij!!

Alexandra zei

Het ziet er heel leuk uit. Ik voel me ook wel thuis in zo'n interieur, heel gezellig en warm.

Ylona zei

Wat een mooi ingericht huisje heb je Nicky! Kan me voorstellen dat je je hier echt thuis in voelt!

xoxo,
Ylona