Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

16-11-2010

Afgelopen weekend.....

was ik op kamp met nog 17 andere meiden van mijn lievelingsforum. Het was zó leuk, dat ik gewoonweg geen woorden kan vinden om het te omschrijven. Ik heb al 10x een stukje geschreven maar het is het niet. Er staat niet wat ik voel en wat ik denk.... Voor t eerst sinds... weet ik veel hoe lang geleden, heb ik binnen een groep meiden - drie dagen lang - het gevoel gehad dat ik niet anders hoefde te zijn dan ik ben. Ik heb gelachen tot ik er hoofdpijn van kreeg. Ik heb gedanst, gegeten, gezongen, gescrapt, gekookt, geluisterd, gekeken, gepraat, geslapen, gedronken, gereden, genoten...... geweldig genoten. En ik heb gekregen, héél véél gekregen. Omdat mijn RR zoek is geraakt bij TNT nog vóór dat ie bij de eerste ontvanger aan kwam, hadden ze onderling afgesproken ieder iets aan mij te geven zodat de schade niet zo voelbaar zou zijn..... Ik heb echt even een traantje gelaten omdat het allemaal zo veel en zo lief was. En alsof het allemaal nog niet genoeg was, mocht ik lint van iemand hebben, papier, cuttlebug gestanst, touw, bloemen, enz. On top of the bill vond ik naast mijn kussen een heel teer lief presentje.... een hartje met een engeltje erop. Van iemand die aan mij dacht toen ze het zag staan. En van Marga... zóveel... ik kan het niet vertellen. Ben er ook zo blij mee, alles wat ik gekregen heb is wat ik leuk vind en wat ik gebruik en waar ik heel heel blij mee ben. Het allermooiste wat ik gekregen heb was vriendschap, op verschillende niveau's, maar wel stuk voor stuk dierbaar en onvergetelijk. Ik zit er nog steeds vol van en ik denk dat het nog wel even duurt voor ik het verwerkt heb!! Maar mijn hemel, wat was dát keigaaf zeg! liefs, nicky

11 opmerkingen:

Dora zei

dat heb ik nu ook...en wat was het leuk.
je hebt het prima omschreven!

Miranda zei

Whow! Dat klinkt als een super gaaf weekend zeg!!!
Heerlijk!! Jij kan nog flink nagenieten!

Hanneke zei

Wat geweldig om te lezen Nicky, ik zit hier met een grote smile!!! Geniet er nog lekker van na!!!

Unknown zei

het was echt geweldig.....en tis je zooo gegund!xxx

Mariëlle zei

Ik heb hetzelfde gevoel Nic, het is eigenlijk gewoon niet in woorden uit te drukken deze keer. Het heeft zeker de vorige keer overtroffen! Ik kijk uit naar de volgende keer, heb er nu al zin in. En met jou als vriendin EN slaapmaatje moet het helemaal goed komen ;)

Liefs,
Mar

Marga zei

Het was een super weekend.
Het is je allemaal van ganser harte gegund. Geniet er lekker van!

Maja Rijkers zei

Fijn dat jullie zo'n leuk weekend gehad hebben. Geniet nog maar even na!! Groetjes.

scrapdictive zei

Het was simpelweg een fantastisch weekend, dat ook voor mij met geen pen te beschrijven is.
Het was gewoon bijzonder en ik had het dan ook voor geen goud willen missen.

Dikke kus!!
Jolanda xxx

Hinke zei

Dikke kus en knuffel !!
Geniet nog maar lekker na.

Tamara zei

dat was het allemaal zeker!! was super gezellig!! dikke x Tamaar

Ilonka zei

het was geweldig! xxx