Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

08-07-2011

Secret Summertime Swap 2011

We hebben weer een secret swap gehad. Ik ben zeer verwend weer, deze keer was Céline mijn maatje!
En dit is wat zij voor mij gemaakt had:




Gelukkig had Celine er zelf hele mooie fotos van gemaakt!!! Die heb ik dus even gebruikt!

Marga was mijn maatje en daar heb ik natuurlijk weer mijn uiterste best voor gedaan. Ze heeft er een fantastisch mooi filmpje van gemaakt, dat zet ik hier neer

5 opmerkingen:

Marga zei

Ik ben zo blij met de hanger die je voor me hebt gemaakt. Het filmpje doet er helaas niet helemaal recht aan want in werkelijkheid is ie nog veel mooier. Ook de bijgevoegde kadootjes vind ik geweldig leuk! Nogmaals bedankt lieve Nicky.

Céline heeft jou ook enorm verwend zie ik, wat een prachtig kaptafeltje heeft ze gemaakt. Het past perfect bij jou.

Maia zei

Wow dat is leuk om jouw creatie op een filmpje te zien! Echt prachtig gemaakt een kunstwerk en erg mooi om te ontvangen dat vond de filmster ook zo te zien!
Jij bent ook geweldig verwend door Celine, heel erg mooi dat spiegeltje met mooie kaart ook helemaal jouw smaak denk ik zo.
Geniet er van en natuurlijk ook van het weekend.
Groetjes Maia

Alexandra zei

Wow, wat is iedereen verwend zeg, prachtig wat je gekregen heb en prachtig wat je aan marga gegeven heb.

Ilonka zei

wat mooi van jullie allebei! echt heel erg leuk! xxx

Fia zei

OHhhhh ben er stil van wat ontzettend mooi heb je dit gemaakt.
Ik zit echt met open mond te kijken.

Groetjes Fia