Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

02-08-2011

Gisteren

moest ik een Memo in mijn tabje zetten. Kom ik een memo tegen van een gedicht dat ik geschreven heb op 18 maart jl. de verjaardag van mijn mama.
Vandaag en morgen zijn dagen dat ik altijd erg bezig ben met het overlijden van mama, morgen is haar sterfdag. Dus ga ik het gedicht hier neer zetten.

Mama
Mama, mag ik je bellen
je moet me vertellen
dat ik doe wat ik doen moet
en dat je zegt: je doet t goed

mama, mag ik even storen
ik wil je zo graag horen
je stem die mij geruststelt
dat t nooit erg is als ik je bel

mama, ik weet dat je luistert
naar mijn stem die fluistert
dat ik alleen ben, bang en klein
hoe moeilijk t is om sterk te zijn

mama, mag ik je vragen
mij te helpen dit te dragen
leid mij tot je kunt zeggen, ga maar
ik wil je bellen, horen, vragen.... mama

12 opmerkingen:

Ann zei

je weet weer precies de juiste snaar te raken Nicky met je prachtige gedicht. Veel sterkte meid morgen, blijft een rotdag!

xxx Ann

Marga zei

Zo mooi, zo diep, ik heb echte tranen in mijn ogen. Lieverd heel veel sterkte deze dagen.
xx

BOXERGEK zei

Heel veel sterkte deze dagen Nicky, liefs Esterina

* Daniëlle * zei

Wat een mooi, gevoelig gedicht. Sterkte!

Alexandra zei

Prachtig gedicht Nicky. En ik kan me ondanks dat ik mijn moeder nog heb heel goed voorstellen dat je zo graag je moeder wil spreken....
Heel veel sterkte deze dagen.

marja zei

oh nicky...
ik heb vrij snel kippevel als ik iets moois lees of hoor, maar nog nooit echt tot op m'n tenen. wat een prachtige woorden! echt zo mooi verwoord!

scrapdictive zei

Een prachtig en ook zeer gevoelig geschreven gedicht.
Veel sterkte!

xx
Jolanda

Ilonka zei

Nick, lieverd, lees nu pas je gedicht.... wat mooi en bijzonder.... wat moeilijk moet het zijn... was die dag in gedachte bij je..... XXX

Maja Rijkers zei

Prachtig gedicht! Ik ben er stil van!!!

Fia zei

Ook nog een late reactie van mij omdat ik dit gedichtje lees en er tranen van in mijn ogen krijg.
Wat prachtig!!

Hoe gaat het met je ik mis je op het forum?

groetjes Fia

Gwendolyn zei

Wow wat een prachtig gedicht, heb helemaal kippevel op mijn armen en tranen in mijn ogen!

Liefs Gwendolyn

San zei

Prachtig! Heb er verder geen woorden voor

liefs San