Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

29-10-2011

De layouts van de swap

Op het Musketeer forum heb ik meegedaan aan een fotoswap. Het was de bedoeling dat je voor elkaar een 20x20 layout maakte. Deze had ik voor mijn maatje gemaakt:



Ik vind het heel moeilijk een mannelijke layout te maken. Ik ben zelf natuurlijk een verschrikkelijk romantisch en roze aangelegde scrapster. Hopelijk vindt Anouschka het toch leuk!

Deze had Anouschka voor mij gemaakt. Ik ben er erg blij mee!!



Ik wilde er zelf een foto van maken, maar de batterijen zijn leeg en telkens vergeet ik die in de oplader te gooien.

Photobucket

5 opmerkingen:

BOXERGEK zei

Het is je toch goed gelukt, een gaaf lootje heb je gemaakt!

Dikke zoen Es

Dora zei

Ik ben al net zo met een mannelijke lo, wat ik vaak doe...graphic pakken. Maar je hebt het er top vanaf gebracht, ik vind m schitterend, en de swirls bij de tekst, erg mooi net of het mee gaat met de slag!
OOk de ontvangen lo is een plaatje, wat een snoetje toch

Alexandra zei

Wat een leuke layout heb je terug gekregen. Vind de mannelijke layout (ondanks het rose hihi) super geworden, met die sepiafoto staat het super. En er zitten toch wat stoere elementen in dus een pracht van een layout.

Fia zei

Ohhhhh hij is machtig.....wat een schitterende layout en de kleuren....machtig!!!!
Pffff je zou deze leukerd maar krijgen zeg......ze is er vast heel blij mee.
Is je goed gelukt deze stoere foto te scrappen!!

Lieve groetjes Fia

Ilonka zei

vind um toch echt wel stoer geworden hoor! mooie kleuren! top lootje dus XXX