Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

10-11-2011

Zwangertaart

Voor één van mijn liefste vriendinnetjes (Emily) haar babyshower heb ik een zwangertaart gemaakt.
Nou dat was een bevalling op zich zeg. Alles, maar dan ook ALLES wat fout kon gaan ging fout.
De eerste biscuit stortte in (dankjewel Marja voor de sos-hulp!!), de kleine voor de borstjes bleef 1 hangen in het kommetje en scheurde, de banketbakkersroom op de grond gevallen, de uiteindelijke buik zakte wat in dus er zat een kuiltje in, het bekleden had ik al lang niet meer gedaan dus dat moest twee keer opnieuw...... hij is niet zo strak als ik graag zelf zie, maar ja, ik heb er genoeg van nu en ik vind het wel goed zo!

Dit is m geworden en uiteindelijk ben ik er best trotsig op.




Photobucket

13 opmerkingen:

Maia zei

't is dat je het zelf vertelt anders zou ik denken dat deze taart van een banketbakker kwam.
Echt heel erg leuk om zoiets te maken voor een zwangere,
De kleuren zijn ook super!
Fijne avond,
Groetjes Maia

NicoleJ zei

Oh.... wat is ie gaaf geworden!!!!!!!!!!!

scrapdictive zei

Da's inderdaad een hele bevalling geweest, zeg, maar het eindresultaat mag er zeer zeker zijn!

Fia zei

Ohhhh meid ondanks alle pech is het een hartstikke leuke taart geworden....velen zullen je het niet na doen hoor!
Ik vind em machtig!!!!!!

Groetjes Fia

Miranda zei

Zooo wat knap dat je hebt volgehouden!!! Ik vind hem helemaal super!!!

Dora zei

Nou zeg...ik vind m helemaal tegek!
Knap hoor, ik doe het je niet na!

Alexandra zei

Dat ziet er toch behoorlijk strak uit, ik doe het je niet na. Wat een geweldige leuke en mooie taart.

Tineke zei

Ik vind hem prachtig en hij ziet er erg lekker uit. Wat een gaaf idee om dit voor een babyshower te maken. Er is niet aan te zien dat je er zo mee gestoeid hebt.

Norbiba zei

Leuke taart!! ik heb er zelf ook vorige week eentje gemaakt, de mijne staat ook op mijn blog! Best lastig he, ik liep er ook mee te stoeien :-)

groetjes norbiba

Riet zei

Vind het schitterend Nicky.
Complimenten hoor,ik kan dit echt niet.

Liefs Riet.

* Daniëlle * zei

Ik vind hem geweldig!

Marga zei

Ziet er geweldig uit, en lijkt me ook verschrikkelijk lekker !

Linda zei

Wat een supermooie taart Nicky! Jij bent toch ook echt een creatieve duizendpoot zeg! Ik vind 'm prachtig! Fijne avond. ps, Ik zie dat ik toch vaker een kijkje op je blog moet nemen! Ik zie zoooveel moois! Groetjes, Linda.