Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

05-06-2012

Music

Tijdens het hemelvaartweekend zijn mijn allerliefste scrapvriendinnetjes allemaal bij mij een weekendje samen gekomen. Het was weer heel erg leuk, hoewel wat rustiger dan de vorige keer. Niet in t minst omdat ik zelf a) helemaal kapot was in mijn rug, ik kon niet eens normaal lopen en b) omdat ik het voor elkaar kreeg klem te zitten met mijn duim IN een pons... vraag niet hoe, ik zat erin en dat deed PIJN!!! ik raakte zelfs in paniek toen ik er niet uit kon komen. ik voelde dat ding maar drukken op mijn duim. alles is  goed afgelopen, behalve dat de bovenkant van mijn duimtopje nog steeds een beetje gevoelloos is, maar dat is altijd beter dan pijn he.
ik heb wat kaartjes gemaakt en een boekje.
eerst maar het boekje, het idee kwam van Michelle, dat ging over een lo en ineens had ik weer inspiratie . ik heb dus het idee gejat, maar ja, beter goed gejat dan slecht verzonnen. Dankjewel Michelle, voor t idee EN de inspiratie!!!!











De kaartjes stonden al in het vorige bericht zie ik..... :))

Het weekendje was heerlijk, we zijn een heerlijk stel meiden samen. Over een tijdje gaan we weer naar het huisje in Hellevoetsluis..... joepie!!!!!!!



3 opmerkingen:

Dora zei

Het was een heerlijk weekend, en dat met die pons doe je nooit meer!!!
Een schitterend boekje is dit geworden, helemaal Nicky, een topper!

Céline zei

Was zeker een geweldig weekend en die pons dat moest je maar niet meer doen :) Volgende keer zonder ongelukken doen?
Vind het een superdepupermooi boekje geworden!!
xxx

Maia zei

Beetje late reactie sorry maar ik vind je boekje ook super mooi!
Wat heb jij toch altijd mooie kleurcombinaties en zo helemaal weer in je eigen stijl.
Wat een verhaal over die pons, kan me voorstellen dat zoiets heel pijnlijk is!
Fijn weekend
Groetjes Maia