Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

05-09-2012

Memory

Begin augustus heerlijk aan een albumpje gewerkt. t begon als n vaag idee, beetje zo van "wat zal ik s maken"... Terwijl ik bezig was ontstond er iets. Met degene in gedachte voor wie het was bedoeld kwam er als bijna vanzelf een geweldig leuk boekje onder mijn handen vandaan. Ik wilde m bijna zelf houden. Maar gelukkig, ik heb m opgestuurd en de ontvangster (is dat Nederlands??) had m op tijd binnen en was er erg blij mee! En als ik de foto's weer zie, ik ook nog steeds....

3 opmerkingen:

Alexandra zei

Tjee, wat valt er veel te zien in dit boekje, het is weer een prachtwerk. De ontvangster boft maar.

Anja zei

Wat een ongelofelijk prachtig boekje is dat. De ontvangster zal er erg blij mee zijn geweest!!
Zoveel mooie details!

Sandra zei

Via jeanet bosman op je site gekomen, wat een gaaf boekje! Zoveel details en een heleboel inspiratie opgedaan. Die deur vind ik helemaal te gek erin.