Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

20-02-2019

Kerstkaart #5

Voor de pagina van Tiets Creatieve wereld, waar ik mee doe aan de kerstkaartenchallenge, heb ik nog een kerstkaart gemaakt. Dat is deze geworden. De voorkant heb ik Less is More aangehouden, beetje sobere stijl. De binnenkant .... niet. Hahaha, daar wilde ik wel wat meer. Vond ik een leuke twist, om de binnenkant nu eens wat meer te geven. Zouden we als mensen ook wat vaker moeten doen :) Het label om wat op te schrijven is een houten label en hang min of meer los.
Onder de foto's staan de materialen.




Ik heb gebruikt:
zwart cardstock
papier van 13@arts His and hers remasterd
jute van een blok van de action
klei van creall Do and dry, mold van Ali
bloemen 49 Market Shadow potpouri
lint volgens mij van Xenos
labels van kimya
washitape van de action
touw (?)
stempel (?)
Distressinkt brushed corduroy van Ranger
chipboard van scrapiniec
glittersnow van aleene's
houten label (?)


Zoals je ziet weet ik niet meer waar ik alles vandaan heb, omdat ik zoveel mogelijk mijn bewaarde spullen weer een kans wil geven.

En nu ga ik even lekker verder met de klei en de molds, wat voorraad maken voor mijn vriendinnetje die zondag komt.

Heb het goed!
Liefs, Nicky

2 opmerkingen:

martine zei

Lekker kleurrijk Nicky....en hij doet het hoor��

Gina Bloyaert zei

Dag Nicky,
Alweer een mooie kaart
MVV Gina België