Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

04-03-2019

Wat gebruiken we vandaag??

Voor het eerste kwartaal van 2019 heb ik mezelf uitdagingen gesteld, de kleur blauw, mint en lila.
Dus toen ik vandaag ging kiezen uit drie papierlijnen van Prima:

heb ik uiteindelijk voor de blauwe gekozen.

Ff lekker zitten snijden, plakken, kiezen, meebleren, keuren enz enz.
En deze is het geworden! 
Bij deze kaart heb ik het papier van Prima gebruikt (Georgia Blues) en van Craft&You (Frozen). Voor de binnenkant heb ik oa een blad van een bloc van de Action gebruikt.De bloemen zijn oa van Prima. De stevige papieren rietjes heb ik ook bij Kimya gekocht, net als de doily. De diecut chipboard is van Scrapiniec. Het kantje had ik nog liggen en de diecut die binnenin zit verwerkt is van Tim Holtz. Het vlindertje (had je m gezien??) had ik nog liggen, lang geleden bij een vriendinnetje gestanst.


Uiteraard - dat is een beetje mijn signature - ook de binnen- en achterkant gedaan. Dat maakt het kaartje lekker af, vind ik. Het stempeltje op de achterkant is ook al zo oud als Metulasem (voor wie niet weet wie Metusalem is: hij was de grootvader van Noach en wordt genoemd in Genesis 5:21-27. Volgens dit boek werd hij 969 jaar oud). Maar dat stempeltje heb ik toen ooit eens laten maken. Nog altijd plezier van, was het geld dik waard!



Nou, weer een heerlijke namiddag gehad. Hopelijk inspireert het je!

Heb het goed, liefs Nicky xxx

1 opmerking:

Gina Bloyaert zei

Dag Nicky,
Wat een prachtige kaart!!!
Mvg Gina België