Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

01-02-2020

Long time no see.....

Erg lang geleden dat ik hier wat geplaatst heb. Dat ik het uberhaupt kon. Want zoals bekend is had ik een hersenbloeding begin vorig jaar, maar ik heb er nog één gehad, waardoor ik even niet kon scrappen. Ik ben deze week weer aan mijn bureau gaan zitten. Echter, donderdag ben ik -je gelooft het niet- van de trap gevallen, met een gebroken voet als gevolg. Ik kom nu met moeite boven en beneden, dus scrappen gaat even langzaam. Eind van de week weet ik meer, loopgips of nog langer dit gips (niet lopen!!) of zelfs een operatie. Maar daar ga ik niet van uit.
Ik heb een hele oude filofax gevonden, waar ik in gescrapt had en ik ga daar mee aan de slag. Sommige dingen laat ik zoals ze zijn, andere maak ik zoals ik nu wil dat ze zijn. En ik zie t nu al leuk worden!!
Nou, nog even niets nieuws  te zien dus, helaas.
Wel kerstkaarten die ik gemaakt heb, die jullie nog niet gezien hadden. Ze zijn natuurlijk voor kerst verstuurd, maar de foto's plaats ik nog graag. Erop klikken is groter:


De grote roze



De Blauw/paarse


Standaardje

Het groene verrassingskaartje




Het natuurlijke kaartje

















Geen opmerkingen: