Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

31-05-2011

Ik moet afscheid nemen.....

en wel van het DT van Scrappassion. Want per 30 juni is er geen Scrappassion meer.......
Dit is de laatste challenge die we nog doen.
Al een aantal maanden is het aantal inzendingen terug aan het lopen en hebben we vaak meer voorbeelden van DT/ers dan deelnemers.
Ook het event op 2 oktober zal niet doorgaan.... en dat vind ik eigenlijk nog wel het allerergste......ik vind t zo jammer dat we niet genoeg deelnemers konden vinden die mee wilden doen voor het goede doel. maar als het niet loopt, moet je de beslissing kunnen en willen nemen om te zeggen; het gaat niet, dus we stoppen. En dat heeft Ria gedaan. Dankjewel Ria voor de kans die ik gekregen heb in jouw DT, de vrijheid om mijn eigen stijl erin te stoppen met mijn eigen materialen. Ik heb genoten. maar er zullen vast heel veel mooie andere dingen voor in de plaats komen, voor alles is een reden.
De laatste challenge die we doen is: gebruik dit template

Haal eruit wat er in zit, voor jou. Dus kleur, vormen, beeld, maakt niet uit en maak daar een layout mee.
 
Ik heb me laten inspireren door deze




Zoals je kunt zien heb ik het woord ervan gebruikt, de kleuren, de 'mood', de sterren en het plaatje heb ik zelfs op de tag geprint. En ik heb op het t-shirtje dat Roos aanheeft ook nog het plaatje ingebrushed. Niet helemaal duidelijk maar wel leuk detail.

Ben benieuwd hoe jullie m vinden....

Ik hoop dat jullie deze laatste keer allemaal massaal meedoen, voor de fun en voor de prijzen!!!! Voor alle spelregels verwijs ik jullie nog één keer naar het blog van Scrappassion

liefs, Nicky

7 opmerkingen:

Alexandra zei

Wat jammer dat de challengeblog stopt, dit was denk echt iets wat bij jouw paste als DT'er.
De layout is weer prachtig.

Maia zei

Hoi Nicky,
Ik heb het gelezen dat jullie ermee stoppen erg jammer maar ik kan het ook wel begrijpen. Als je alleen al ziet hoeveel werk het bijhouden van je eigen blog is!
Toch hoop ik jullie nog veel tegen te komen op misschien wel andere blogs en natuurlijk blijf ik jouw blog volgen.
Gaat het al wat beter met je gezondheid? en ook wat in rustiger vaarwater gekomen?
Ik vind je lay out trouwens super mooi! Wat een mooie foto ook!
Een hele fijne zonnige Hemelvaartsdag morgen!
Groetjes Maia

Mariska W. zei

Ook die van jou vind ik een super lootje !! jammer dat het de laatste is van Scrappassion.. hoop dat we elkaar nog wel zien ...

Céline zei

Vind het een mooi lootje! Net even anders dan je normaal maakt maar niet minder mooi daarom!
xxx

* Daniëlle * zei

Erg leuke LO, lekker kleurrijk, daar hou ik van. Wel heel anders dan je andere werk. Wat jammer dat Scrappassion stopt, het viel me idd wel op dat er niet veel deelnemers waren. Ik had het zelf ook nog maar net ontdekt eigenlijk...

Gwendolyn zei

Geweldig is ie geworden!!!!!! Enne zo ontzettend jammer dat het stopt, maar hoop echt dat we contact blijven houden! Love u!

xxx

Dilly zei

Prachtige LO met mooie, warme kleuren. Leuke details zijn er te zien.