Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

16-06-2011

To Blog or not to Blog

Even mijn excuses aanbieden.
Ik heb mijn bloglezeressen verwaarloosd, ik ben nogal bezig geweest met van alles en nog wat behalve het blog. Sowieso met internet weinig aan de gang geweest, ik weet niet, ik had er gewoon niet zo zin in om achter dat ding te hangen.
Maar ik ga hopelijk mijn leven beteren en weer wat meer scrappen en beppen op het blog!

Tot ziens!

5 opmerkingen:

Dora zei

Nou zeg ga jij je eens niet verantwoorden op je eigen blog..gekkie!
Ik ben op dit moment helemaal niet aan het bloggen, ja nu even bij jou:):)
Even een pauze, teveel moeten te veel willen en geen energie en geen zin...dat hebben we allemaal wel eens....komt vanzelf weer!
dikke knuf van mij!

Céline zei

Ik ben ook niet altijd even actief op mijn blog hoor!! Moet toch kunnen, ik heb ook niet altijd zin (of tijd) om er iets op te zetten.
Dat kennen we allemaal wel waar jij nu last van hebt, en ik vind het in ieder geval niet erg!
xxx

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Nicky, bedankt voor de verjaardagswensen voor mijn jongens; we zijn goed bezig het te vieren! x

Maia zei

Geeft niets hoor Nicky neem de tijd!
Denk dat ik in de vakantie (die ik dan ruim neem) ook niet blog hoor want ik heb wel in de gaten dat het een hele hoop tijd kost om.....en dingen te maken voor het blog...en iedereen netjes bij te houden.
Bepaal je eigen tempo!
Wij wachten wel hoor.
Groetjes Maia

Gwendolyn zei

Lieve Nicky, dat geeft toch helemaal niets! We hebben allemaal wel eens zo'n periode! Komt vanzelf weer goed!
xxx