Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

08-01-2012

Oh middernacht, schijn een lichie op mij.....

Ik heb een kaars gepimpt. Gewoon om ff bezig te zijn. Weer ff de feel te krijgen, want ohoh ben ik inspiratieloos zeg.
Ik heb eerst de kaars met een melkpapiertje bekleed, waar ik postcard op geprint heb.
Daarna bekleed met een oud stuk gordijn. En de rest is wat opgepimpt. Het plaatje is geprint op canvas. Ook heel leuk geworden, ga ik vaker doen.

Waarschijnlijk ga ik m aan mijn zusje geven voor naast dat spiegeltje...... ;)




Photobucket

8 opmerkingen:

Marga zei

Wat schattig zo'n kaars!! Leuk idee zeg om hem zo te bewerken.

Ik zie ook nog wat leuke dingetjes op de achtergrond :) :)

xxx

Astrid Maclean zei

Hoi, groetjes uit Schotland!

Ik vind did heel erg mooi!!!

Wat is melk papier? Nooit van gehoord.

Fia zei

Ik vind jou helemaal niet inspiratieloos je heb pas nog dat leuke spiegelkastje gepimt en nu deze schattige kaars..
Wat zal hij mooi er bij staan zeg!!

Groetjes Fia

Anja zei

Voor iemand die zich inspiratieloos voelt, maak je wel erg mooie dingen. ;-)
Supermooi deze kaars en ook de spiegel heb je prachtig gepimpt. Je zusje zal wel erg blij zijn ermee!!

Dora zei

Dat met die inspiratie voel je maar is niet echt zichtbaar, een plaatje dit!

Ilonka zei

super gaaf geworden! past idd mooi bij de spiegel voor je zus! xxx

Maia zei

"goeie flow" hoor echt een Nicky kaars prachtig!
Blijf maar heerlijk in die flow!
Groetjes Maia

Alexandra zei

Wat een prachtige kaars, die past zeker heel mooi bij die spiegel.
Toch maar eens googlen wat melkpapier is, want ik ken het ook niet.