Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

15-01-2012

Triple 16

Een taart gemaakt voor de jongste van mijn nichtje, die 16 is geworden. Het moesten er drie zijn en dan op een bruidstaart lijken. De kleuren roze en zwart moesten erin voorkomen. Dit is het resultaat:

Taart 1: gevuld met roodfruit en banketbakkersroom


Dit is taart 2, red velvet cake gevuld met creamcheese en chocolade drops



En dit is taart 3, gevuld met spijs, banketbakkersroom en gebakken appeltjes met kaneel en suiker


Dit is het geheel, 3x 16 rozen, 3x taart, alledrie anders maar samen een geheel.

Photobucket

10 opmerkingen:

Céline zei

Ik vind ze echt schitterend geworden!!! En je smaken klinken allemaal ook wel heel erg lekker!
xxx

Maia zei

Jammie!,
Wat zijn ze prachtig Nicky, wat een talent heb jij zeg!
Jammer om ze op te eten!
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Marga zei

WOW zeg wat een prachttaarten. Ik ben een paar keer bij Harrod's in London geweest, daar staan ook van die pracht-exemplaren gemaakt door meesterkoks. Deze kunnen er zo tussen!

Ilonka zei

wauw prachtig Nicky! xxx

little sweet things zei

Wat zijn ze onwijs mooi Nicky!
Eigenlijk te mooi om op te eten.
Groetjes,Sas

Chantal zei

wauw... mooi! wat zijn jouw rozen ook goed gelukt. als ik dat probeer lijkt het nergens op

Dora zei

Werkelijk schitterend!!!

* Daniëlle * zei

Oh, wow, wat prachtig zeg! In jouw stijl en het lijkt echt op een bruidstaart... ;-)
En het water loopt me uit de mond als ik die vulling lees...

marja zei

oooh wat zijn ze mooi!!! echt prachtwerkjes! hoe gaat t verder met je??

Alexandra zei

Wat een prachtige taarten en zo te lezen aan hoe ze gevuld zijn ook superlekker.