Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

01-04-2012

And the winner is........................................................


Mijn candy wordt vandaag weggegeven en wel aan: (tromgeroffellllllll) Linn. Linn had deze reactie

linn zei
hallo Nicky!!
Via via kom ik op jou blog terecht, wat een gaaf en leuk blog heb je.
je hebt echt een stijl waar ik erg van hou...Vintage en romantisch...heeeeeerlijk:)

Natuurlijk doe ik graag mee aan je candy en mocht ik m winnen?

Ik ben al sinds mn 16e een hele grote Hello Kitty fan.
ja das nog eens een uitdaging he?

Poppetjes en leuks van Hello Kitty heb ik zat , ze zoeken nu nog een mooi plekje om uitgestald te worden.

Roze is mijn èn Hello Kitty`s lievelings kleur en ook zijn we allebei dol op lintjes en kantjes
hihi

Ik ben benieuwd welke Letterbak je uiteindelijk gaat maken.
De vorige die je maakte vind ik ook erg mooi zeg!
Wat een eer om zo`n kunstwerkje aan de wand te hebben:)

Heel veel liefs van je nieuwste volger!
xox
linn


Linn mail me even (zie rechterkolom) dan ga ik binnenkort met jouw wensen aan de slag! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ik iets maak waar jij erg veel plezier van hebt.



Het is op dit moment wat stil op mijn blog, maar ik heb sinds half februari een nieuwe baan die heel veel tijd vraagt door de achterstand die op die afdeling bestaat en die ik help weg te werken. Nog maar een paar weken en dan heb ik weer wat tijd voor mezelf. En voor het scrappen!!!! Dus tot gauw! xxx


Photobucket

6 opmerkingen:

Fia zei

Wat leuk gefeliciteerd met je prijs Linn.....wat zal hij mooi worden Nicky kennende...
Nicky fijn da je weer een baan gevonden heb...hoe gaat het met je???

lieve groetjes Fia

Ilonka zei

Linn, gaaf dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd!

Unknown zei

hey nicky

nou zeg wat leukkkkk...ik win echt nooit eens iets:)
ik zal mn hello kitty poppetjes alvast inlichten dt ze binnekort een mooi nieuw uitstal plekkie /letterbak krijgen!

ik ga je mailen en voor nu alvast: dank je wel ook namens Hello kity hihi

xox
linn

Unknown zei

hey nicky
ben ik weer:)
ik klik op de button met "send me an email"en kom dan bij photobucket terecht...
je button werkt dus niet!
maar...je kan mij hier vinden:
mijn blog: www.made-by-linn.blogspot.com
mijn mail: lvanh@live.nl

xox linn

sylvana zei

Linn van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy

Alexandra zei

Gefeliciteerd Linn.
dat is nog eens een uitdaging Nicky, ben zeer benieuwd hoe de letterbak eruit komt te zien. Heel veel plezier gewenst met het maken.