Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

12-04-2012

EIN - DE - LIJK !

ik heb gescrapt!! heerlijk een weekendje bij mijn dinnetje Ilonka geweest en t was echt heel gezellig en ontspannen. samen in haar scrapkamer (wat een scrapweelde, lijkt wel een winkeltje zo veel gave spullies!) gezeten. muziekje erbij, af en toe ff naar Wick die ons heerlijk heeft verzorgd (lees: verwend) door voor ons te koken en zo.
en ik heb wat afgekregen ook. de swapkaart voor Ilonka, die al drie weken geleden af moest zijn geloof ik.






 Met dank aan Ilonka voor het fotograferen!

Ik heb nog wat gemaakt maar das nog net niet af dus dat wordt nog later geplaatst.
Bedankt voor het kijken weer en comments make me happy!!!

7 opmerkingen:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een mooie swapkaart heb je gemaakt, hele leuke stijl.
Groetjes Ingrid

jannekevanveen zei

schitterend!! heel mooi gedaan gr Janneke

Alexandra zei

Prachtige kaart, dat is het wachten absoluut waard geweest, hihi.

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Nicky.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Zo'n mooie en lieve kaart! hangt beneden te pronken! en het was absoluut heel erg gezellig en relaxed! doen we snel weer! XXX

Maia zei

Wat mooi gemaakt zeg! Leuk om weer iets in jouw mooie stijltje te zien!
Lijkt me gezellig zo'n scrapweekend samen.
Fijne zondsg
Groetjes Maia

Céline zei

Ik dacht dat ik al iets had achtergelaten maar dus niet, oeps!
Vind het echt een hele gave kaart, leuk met dat mini-boekje erop!
Heb je weer keigaaf gemaakt!
x