Labels

cards (90) project (31) layout (21) miniboekje (19) altered items (10) taart (8) calender (6) swap (5) tag (3) cupcakes (2)

Translate

22-04-2012

taart

ik heb vanmiddag een taartje gemaakt. ik doe mee aan de ketting-taart op het leukste taartenforum. dat betekent dat je een taartje voor iemand maakt en die ga je brengen met als doel wat andere baksters te leren kennen in je (redelijke) omgeving. het thema is glitter en glamour en ik wilde wat uitproberen hiervoor. ook heb ik het niet met de standaard mix gemaakt maar met het recept van Suikertaartje. dat was nogal een slag, want de 5 (!) kapsels hiervoor waren stuk voor stuk verbrand. dus ik heb moeten viegelieren met de instellingen van de oven tot ik het goed had. en dat was vandaag gelukkig.
ik heb ook de glitterpoeder uitgeprobeerd, daar ben ik nog niet heel erg tof mee, ik weet niet.... de icing van Wilton ook uitgeprobeerd, die vind ik dan weer wel heel fijn werken. de satin-ice vanilla fondant van Wilton weet ik ook niet of ik die fijn vind, het schijnt nogal door..... al met al, genoeg uit kunnen proberen!
dit is m...



Photobucket

2 opmerkingen:

Ilonka zei

super gave mooie taart! xxx

Maia zei

Wauw wat knap gemaakt!
Zoiets eet je toch niet op!
Geniet van dit lange weekend
Groetjes Maia